Oma työnjohtaja Tom Lindholm: aikaa asiakkaalle

Mahdollisuus aitoon asiakaspalveluun ja asiakkaiden kuunteluun on Cerviuksessa parasta, kiteyttää työnjohtaja Tom Lindholm työnsä parhaat puolet.

– Asiakkaat mahdollistavat yrityksen olemassaolon ja yritys on olemassa heitä varten. On hienoa, että Cerviuksessa asiakas on ykkösprioriteetti ja työ perustuu hyvälle yhteistyölle, Tom sanoo.

Tom on koulutukseltaan sähköasentaja ja sähkövoimamekaanikko. Työnjohtajana on vierähtänyt jo kymmenisen vuotta, mutta käytännön sähkötöihin säilynyt tuntuma auttaa asiakkaiden tarpeiden ymmärtämisessä.

Cerviuksella Tom on saanut käyttää monipuolista työkokemustaan laajalla skaalalla.

– Asiakkaan Omana työnjohtajana pidän yhteyttä asiakkaisiin ja olen heidän tavoitettavissaan. Etsin ratkaisuja asiakkaiden tilanteisiin ja lasken tarjouksia sekä uusille että vanhoille asiakkaille.

Arvo Plus -palvelua – talotekniikkaa uudella otteella

Ketteryys ja notkeus ovat pienen yrityksen etuja – palvelu voidaan räätälöidä asiakkaan tarpeiden mukaan. Pienemmässä yrityksessä on mahdollista nähdä vaivaa, että asiakkaan tarpeisiin vastataan kokonaisvaltaisesti ja etsitään tarvittaessa verkostoista omia palveluita täydentävät palvelut.

– Tunnen Petrin (Rantapaju) ja Tapsan (Ulvinen) vuosien takaa. Meillä on yhteinen näkemys siitä, miten tätä työtä pitää tehdä. On hienoa, että he uskovat, että talotekniikkabisnestä voi tehdä toisella tavalla kuin alalla on ollut tapana. Arvo Plus on asiakkaiden tarpeista lähtevä palvelu, Tom sanoo.

Työnantajana Cervius saa Tomilta kiitosta myös avoimesta ja kunnioittavasta yrityskulttuurista.

– Minulla on esimiehenä mahdollisuus olla tiimin jäsenille läsnä. Onneksi siihenkin saan Cerviuksessa käytttää aikaa, Tom iloitsee.