Cerviuksen asiakkaat arvostavat palvelua ja työn laatua

Cerviuslaiset saavat asiakastyytyväisyyskyselyssä kiitosta ja tunnustusta. Kiittävät arviot koskevat sekä työn laatua että asiakaspalvelua ja yhteydenpitoa. Jopa 85 prosenttia alkukeväästä toteutettuun asiakastytyyväisyyskyselyyn vastanneista suosittelee Cerviusta kollegalleen.

Asiakkaiden tarpeiden kuuntelu, tiivis yhteistyö ja tavoitettavissa oleva kokenut asiantuntija ovat olleet Cerviuksen palvelun peruskiviä alusta saakka.

“Kokonaisvaltainen Arvo Plus -palvelu ja Oma työnjohtaja ovat varmastikin asiakkaiden tyytyväisyyden takana olevia asioita. Yhteydenpito ja tavoitettavuus ovat tärkeä osa palveluamme”, sanoo Cervius Groupin toimitusjohtaja Hannu Kimiläinen.

Mikko Haavisto
Oma työnjohtaja Mikko Haavisto iloitsee, että Cerviuksessa on onnistuttu pitämään asiakaslupauksesta kiinni.

Lounais-Suomessa Omana työnjohtajana toimiva Mikko Haavisto näkee työnsä erityisesti asiakkaan arjen helpottajana.

“Kiinteistön omistaja voi luottaa meille murheet ja ratkaisua odottavat ongelmat. Asiakkaan ei tarvitse tietää, mitä asialle pitäisi tehdä, vaan meidän tehtävämme on ratkaista ja hoitaa asia kuntoon. Työ tehdään itse tai toisinaan paikalle voi tulla alihankkija, mutta meidän kautta asiat kuitenkin hoituvat”, Haavisto sanoo.

Kyselyyn vastanneista 85 prosenttia suosittelee Cerviusta

Asiakastyytyväisyyskysely lähetettiin Cerviuksen asiakkaille ja yhteistyökumppaneille – saimme 67 vastausta. Vastaajia pyydettiin valitsemaan kahteen kysymykseen arvosanat asteikolla 1–4. Cerviuksen tekemän työn laatu arvioitiin vastauksissa arvosanalla 3,73/4 ja tyytyväisyys asiakaspalveluun ja yhteydenpitoon arvosanalla 3,70/4.

Suositteluhalukkuutta kysyttiin kysymyksellä Kuinka todennäköisesti suosittelisit Cerviuksen palveluita kollegallesi? Asteikkona käytettiin suositteluhalukkuutta mittaavaa NPS-asteikkoa 1–10. Kyselyyn vastanneista peräti 85 prosenttia vastasi 9 tai 10 eli suosittelisi Cerviuksen palveluita erittäin todennäköisesti.

“Otamme nöyrinä kaiken palautteen vastaan – myös kehitysehdotukset, joita avoimissa palautteissa niin ikään saimme. Teemme parhaillaan jatkotutkimusta, jotta voimme entistä paremmin auttaa asiakkaitamme kehittämään heidän kiinteistöjään”, Kimiläinen kertoo.

Tilanteet viedään alusta loppuun

Cerviuksen Omat työnjohtajat saivat nimeltä mainiten paljon positiivista palautetta.

“Positiivisen palautteen kulttuuria voisi itsekin enemmän nostaa esiin, sen verran kiva on saada kiitosta omasta työstään. Mukavalta tuntuu, että on tehnyt oikeita asioita ja onnistunut asiakaslupauksen pitämään”, Haavisto sanoo.

Haavisto muistuttaa, että yksi tapa jäädä mieleen myönteisessä mielessä on viedä kaikki tilanteet alusta loppuun. Virheetkin ovat mahdollisuus hoitaa työ suoraselkäisesti ja lunastaa näin asiakkaan luottamus.

“Virheitä tekevät kaikki. Virheet eivät kuitenkaan ole mitenkään huono asia. Kun myöntää ja korjaa tilanteen, jää hyvä jälkimaku ja voi selkä suorana kävellä asiakkaan luota ja myöhemmin takaisin.”

Iso kiitos asiakastyytyväisyyskyselyyn vastanneille!

Ota yhteyttä!

Hannu Kimiläinen

p. 050 576 3490
hannu.kimilainen@cervius.fi

Kaikki yhteystiedot >>

Tutustu kiinteistöntekniikan Arvo Plus -kokonaispalveluun >>